Service

Service

In ieder systeem kan een fout sluipen of storing optreden. De vraag is: hoe ga je daar als bedrijf mee om? Als system integrator begrijpen wij dat u behoefte heeft aan zekerheid en duidelijkheid.

Veel van onze klanten kiezen voor een fullservice onderhouds- of storingscontract, inclusief vooraf vastgestelde aanrijtijden. Voor calamiteiten hanteren we een storingsnummer, dat 24/7 bereikbaar is. In verreweg de meeste gevallen kunnen we een storing op afstand uitlezen. Altijd geldt dat we iedere storingsmelding behandelen alsof het om ons eigen bedrijfspand gaat.


Juiste (vervolg)stappen

Ook garanderen we helderheid en structuur tijdens een onverhoopte storing. Dat doen we bijvoorbeeld door de eindgebruiker wegwijs te maken in de installatie en de bijbehorende besturingskast(en). Zo helpen we hem om storingen te lokaliseren en weet hij welke (vervolg)stappen hij kan nemen (zoals het contact leggen met de juiste leverancier, bijvoorbeeld bij een hardwarestoring).


Zo bereik je onze service

Tel.: +31 (0)85 – 077 7889
E-mail: service@as-si.nl

Wij zijn 24/7 bereikbaar. Als system integrator zorgen wij dat u 100% storingsvrij bent.